Första dagen i veckan

Jaha, måndag igen. Vägningen gick relativt bra - minus 0,6 kg. Inte så illa pinkat! När vi lämnat stora tjejen på skolan gick vi till fiket med en annan mamma. Gott med kaffe och härligt med mycket tragg!

Jag har fått låna en klänning till M av en mamma i L:s klass. Hennes tös har aldrig använt den och jag behövde en fin till M till dopet. Hon skulle fundera på om hon ville sälja den. Hade varit kul för den satt som en smäck. Vit med marinblå små prickar, supersöt.

Har planerat lite idag. Det är ju en del som ska fixas innan dopet och kalaset. Nu verkar det som om allt är under kontroll!

Nu har vi ätit denna kost i 6 veckor och under denna tiden har jag fått naglar. Kan ni förstå denna upplevelse?! Jag som aldrig ens haft tillstymelse till några naglar att tala om och definitivt inte några hela nagelband. Även eksemen är betydligt bättre och jag tror mycket på min magiska morgonmüsli! Jag börjar morgonen med turkisk youghurt blandad med keso. I med frusna hallon och blåbär och sen på med blandningen. Så underbart gott! En balja kaffe på det sen är man good to go! Är du nyfiken på hur man gör müslin, se
här. En för övrigt trevlig blogg med många goda recept!

Min gos ligger här vid min barm och käkar. Det är ett av hans stora intesse, liksom att bajsa och kräka. Därimellan skrattar han och charmar alla i sin närhet. Bara för att klargöra, så pratar jag inte om maken utan om sonen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback