Absolut sista dagen som 29-åring!

Snart är det dags - det där som jag väntat och fruktat. The big 30 kommer vare sig jag är beredd eller inte. Jag njuter och försöker memorera känslan som 20-nånting-åring. Nej, det är faktiskt inte sååååå farligt. Jag ser fram emot att få reda på vad min man hittat på till mig. Det ska oxå bli kul att ha lite middagsgäster här i morgon.

Igår var jag "hemma" i byn jag växte upp och kollade på Isshowen där. Syrrans tös var med i den och hon var superduktig. Jag hade aldrig klartat det hon gjorde, det var verkligen proffsigt! Direkt efter var vi hembjudna till våra kompisar på födelsedagsmiddag som de ordnat för mig, Tack, snälla ni! De hade fixat grillspett, ugnsbakad potatis, sallad, tzatziki och bearnaissås. Dessutom bjöd det på ett underbart rödvin till maten. Efterrätten med glass, grädde, persikor, strössel och hemmagjord chokladsås var inte heller fel! Inte nog med allt detta, de hade varit och köpt en jättefin blomgrupp i svart kruka oxå. Jag kände mig som värsta prinsessan, uppvaktad och allt. De är riktiga goingar!

Dagen i dag består av städning, plockning, tvättning, förberedning och en släng av slappning. Ha det gött allesammen!

Kommentarer
Postat av: nollan

Ja jag hoppas du har njutit, för imorgon är du ikapp mig när det gäller åren (hihi). Hoppas du får en riktigt bra dag.

Kram från en annan gamling :)

2007-04-29 @ 21:39:03
Postat av: Hajdie

Haj ska bli trevligt att komma idag GRATTIS PÅ DIG!!!!!!!

2007-04-30 @ 10:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback