Renovering o sortering!

Min man fick värsta rycket igår o rev väggen mellan hallen o vardagsrummet. Med detta följde omändring av möbler o uppdatering av småprylar lite överallt. Hallen blev mycket ljusare o trevligare. Det känns som ett nytt hus! Idag var det min tur att arbeta. Jag har sorterat alla garderober o slängt fyra stora soppsäckar o lika många småkassar. Där var allt från gardiner, dukar, kläder, ytterkläder, underkläder, sängkläder, skor o väskor. Har dessutom plockat ut ungarnas för-små kläder o tagit fram nya i rätt storlek. Byrån i hallen tömdes på gamla papper o annat mög. En rejäl vårrensning med andra ord!

Nu kommer snart maken hem o vi ska mysa lite med god middag med efterrätt. Det är ju bara alla hjärtans dag en gång om året! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktiga ni är. Jag får komma o se hur ni har det sen :)

Postat av: Malin

Ja du e välkommen! Det blev jättefint!

2007-02-17 @ 16:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback