Grattis Lillan!

Idag fyller lillan 5 månader! Tiden går så fort att jag ibland vill sticka ner skosulan i marken o bromsa. Tänk, det var 5 månader sen vi träffade henne för första gången. Skönt att förlossningen gick snabbt. Jag saknar inte alls att vara gravid. Visst är det mysigt men det är så tungt den sista tiden. Jag längtade så efter att kunna ta på mig normala kläder o slippa gå runt i sönderklippta mammabyxor. Det var ju 30 grader varmt o jag var för snål för att köpa mammashorts. Inte så lönt att bara använda dem sista månaden, tyckte jag. Tänk vilken lycka att kunna använda vilka skor jag vill. De oknäppta sandalerna kring mina svullna fötter var inte så sexigt... Men nu sitter jag här med en älskling i famnen o en annan brevid mig. Den store älsklingen är på jobbet. Inga svullna händer, näsor eller fötter o 21 kg lättare. Livet är bra underbart!                  

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja visst flyger tiden iväg? Cornelia blev 9 månader i måndags! Skrämmande!
Gratta lillan & pussa henne från oss!Kram

2007-01-24 @ 13:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback