Nipprig!

Usch, nu vill jag att alla ska bli friska så vi kan återgå till det sociala livet. Denna karantän är inte skoj alls. Saknar att snacka skit över en god fralla eller två. Saknar att kunna promenera som jag vill o framför allt saknar jag lite egentid. Förhoppningsvis blir det lite av den varan i helgen som kommer. På söndag ska jag på ett barnklädesparty med en kompis o där kommer att vara fler jag känner. Ska bli jättekul! Har blivit medbjuden på ett annat barnklädesparty på måndagkväll oxå. Om allt flyter på ska jag förhoppningsvis kunna gå på bägge. Syrran kommer ner från Stockholm igen i morgon. Hon o mamsen ska komma en runda o roa oss. Jag får tänka positivt - jag o stora tjejen ska mysa med fruktsallad när vi tittar på Let´s dance ikväll. Min man slutar inte jobbet förrän 21 så han får äta sin del senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback