Storstädning!

Det är rätt underligt. Har man brått iväg en dag o inte plockar undan efter sig så gror hemmet igen totalt. Det blir olidligat att komma hem till skiten. När maken steg upp vid 7 imorse (fick jobba extra, kollegan sjuk) vaknade både ungarna o jag mä. Vi åt havregrynsgrötsfrukost, tvättade ett par maskiner o storstädade huset på förmiddagen. I eftermiddag ska våra kompisars son döpas o efteråt blir det smörgåstårta o kakor. Inte helt fel!!!

Annars rullar livet på som vanligt. Syrran är nere från stockholm denna veckan. I tisdags kom hon o mamma o vi gick igenom garderoben. Hon fick lite kläder som jag tröttnat på. Jag fick i gengälld ett par svarta byxor som blivit stora till henne. Igår var det dax för sammankomst igen. Hemma hos andra syrran denna gång. Mamma,pappa o brosan var oxå där. Vi åt pizza o mös. Jättetrevligt som vanligt. I morgon bär det av till min kusin som har smyckesparty. Min kompis o hennes dotter ska mä. Släkt o vänner träffas under roliga former, inte alls dumt!

Uppdatering: Eftersom det inte gick att få in inlägget igår gör jag det i dag istället. Kompisens dotter blev sjuk så hon följer tyvärr inte med .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä och det är jag jätteledsen för jag var jättesugen. Det hade varit trevligt att komma iväg och träffa någon i din släkt. Hoppas ni hade trevligt.
Kram

2007-03-04 @ 21:06:12
Postat av: Malin

Det kommer nytt tillfälle snart. Jag ska ha smyckesparty nu i vår. Då är du välkommen! kram

2007-03-05 @ 08:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback