En härlig lördag!

Idag var jag och tjejerna i ishallen och kollade på deras kusin som tävlade i konståkning här i byn. Så duktig hon är! Jag är så fruktansvärt blödig... så fort hon gick på isen fick jag en tår i ögonvrån. Hon är vacker som en dag! Efteråt kom hon och min syrra hit på fika. Det var längesedan de var här men det är alltid lika mysigt när de kommer. De ska oxå följa med på resan i juni! Ska bli så kul!

Det är ingen som nappat på klippningarna än. Hoppas att det lossnar snart för det är ju så kul att klippa!

Jag var tvungen att halvavslöja min present till
Lilla Anna som har fyllt 30 år och ska ha fest på lördag. Jag fick skicka ett sms och säga att presenten kanske kommer i postlådan innan festen. Jag var ju tvungen att beställa i tid så att jag inte riskerade att stå utan present. Nu kanske hon får den i förtid...det är svårt att planera det där... Det kommer en kompletterande present som är lite mer personlig på lördag, Lilla Anna!

Nu ska jag gå och äta kvälle som min man lagat. Undrar vad det blir?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback