Full rulle igen!

Har precis spikat upp lister och foder i badrummet. Attans vad snyggt det blev. Ska bara fylla i spikhålen med lite färg, men det orkar jag inte idag. Jag tog bilen hem från jobbet vid 15 idag, skönt. Mitt nya schema börjar på måndag: 8-14.30 varje dag. Jag jobbar 75 % men i nuläget känns det som att jobba heltid när jag inte är hemma förrän 17 varje dag. Jag kommer att hinna mycket mer med de nya tiderna. Framför allt att laga bra och goda middagar till familjen! kanske till och med tvätta och städa en bit!

Kvällen hos svärisarna var lyckad. Vi tog med grejer och sov över där. Barnen diggade det! Det var ett smart drag tyckte jag för det var lite väl mycket snöstorm att gå hem i på kvällen. 

I måndags var det dags att åka till kiropraktikern igen. Han tycker att min nacke och rygg känns helt ok nu så det blev två månader till nästa gång. Billigt och bra! Efteråt var jag inne på Cheapy och skulle köpa glasbetongblock och avslutninglister till en vägg som ska byggas i vår dusch. Killen i kassan lyckades på något vis lura sig själv så jag fick 75% rabatt på ordinarie pris. 900 kr för hela kittet! Sånt gillar jag!

Förhoppningsvis kommer både elektikern och snickaren i helgen och slutför badrummet. Jag vill ju ha det färdigt nu, stirrig som jag är. 

Nu blir det matlagning för hela slanten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback