Jobb på försök.

Jag och tjejerna ska ta tåget till jobbet idag, till min stora tjejs förtjusning. Det är ju inte så kul att bara vara hemma när lillasyster är sjuk. Jag ska upp och hjälpa till med varulasset som kommer idag. Löningsfredagen gör att där är folk i kassan mest hela tiden. Lillan ska sitta och mysa i sin vagn och storan ska spela dator och äta glass. Det är kul att föla med mamma och pappa till jobbet!

Lillans feber har gått ner lite grann. Skönt! Hon sov lite bättre i natt mä så förhoppningsvis vänder det nu. Vi får se om vi båda kan åka till Lilla Anna båda två i morgon. Annars är maken hemma med barnen så åker jag dit själv. Det får vi avgöra i morgon.

Nu ska jag betala in första avgiften på resan i juni. Jippiiie! Förresten...en tjej på jobbet ringde igår och frågade om jag kunde jobba hennes söndag. Ja tack! Jobba 6 timmar och få betalt för 12. Inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback