Åh, denna natt

Min stackars dotter har fått samma förkylning som jag hade. Hon kände sig olustig igår och igårkväll vaknade hon flera gånger. Natten var lång för oss båda. När klockan slog tre somnade hon tillslut och jag med! När klockan ringde vid 05.30 stod jag inte i min bästa dager. Men det var bara att snöra på sig gympadojjorna och gå ut i morgonluften. Det är något helt magiskt när krispigheten i morgondaggen når botten i kroppen. Man fylls av en renhet som inte kan fås någon annanstans. Det är då kroppen förnyas och energin bubblar ut i alla celler. Nu efter en gräslöksomelett, körsbärstomater, citronvatten och morgonkoppen kaffe med mjölk och grädde är jag redo för dagens utmaningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback