En sån härlig dag!

Långfredag och allt! Det betyder att vi får njuta av allt lite längre denna dag. Hela familjen är lediga tillsammans och vi har faktikskt hunnit med en hel del! I morse kom lillan tassande vi 7.00 och kröp ner i min sovvarma säng. Vi lång och mös en stund tills syrran vakande. När de började leka smög jag ner och hämtade en skiva som jag fått av pappsen. Mia och Klaras första säsong. Skön, tragi-komisk humor! Sen var det fjällfilsfrukost i vanlig ordning.

Därefter inträffade något jag längtat efter i många år...vi sorterade förrådet på ovanvåningen. Vi slängde lite och sparade lite som ska åka vidare till en familj på utväxt. Jag sorterade upp barnkläder i boxar med storlek på. Mitt sorteringsbehov är väl tillfredsställt ett tag framöver!!!

Solen var snäll och stannade hela dagen och det resulterade i en härlig vår-bränna! Inte illa att kunna sitta och sola i BH och trosor i april! Ligger väl förkyld imorgon...

Nu ska vi slappa framför tv:n med ett glas vin. Ok då, lite påskgodis med! Jobbar liten stund i morgon och sedan är det påskmiddag hos svärpäronen. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!!

Va kul att se att du börjat att blogga igen!!! Jodå vi syns på söndag och som de ser ut nu så följer Mikael med!!!

Verkar som ni haft en mysig dag

Kramar

Postat av: fille

Vad gött .

Titta på min blogg ;)



2009-04-12 @ 11:28:13
URL: http://feor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback