Onsdag

Det blev ingen presentinslagning igårkväll. L hade väldigt mycket växtvärk i benen så hon kunde inte sova. Vi flyttade upp oss och kollade på House i sängen och masserade L:s ben tills hon somnade. Lilla stackersunge!

Vaknade innan klockan ringde imorse och smet ner och duschade. När tjejerna vaknade tog de oxå en härlig morgondusch. Jag passade på att slå in paketen under tiden. Tänk om man inte kunnat vara effektiv. Hur kaosigt hade det blivit då?

Kom precis hem ifrån däckbytet på Vianor. Nya sommardäck, påsatta och klara...3000:- Tja, vad säger man!? Vi hann med att gå en halvtimmesrunda med vovvsen under tiden vi väntade, sköntsa!

Nu ska jag gå och fixa kassler och bladspenat, paprika och sockerärtor med fetaost och solrosfrön. Visst låter det gott! Köpt fryst från Findus faktiskt. Vi gillar ju när det är snabbt och enkelt!

Hoppas nu L:s "lekstuga" kommer idag med posten. Väntar även på vår nya dator som oxå ska komma med posten. En liten laptop och trådlöst modem. Hoppas, hoppas och hoppas lite till!


Uppdatering: Lekstugan kom idag och är uthämtad. Den ligger i bilen och bara väntar på att jag ska blåsa mig blå när jag kommer hem sent ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback