Sista dagen innan semestern...igen.

Tog tåget till jobbet i morse. Fick en skön morgonpromend på köpet! I eftermiddag ska vi på 2-års kalas så familjen hämtar mig här. 4.5 tim kvar!!! Sen en heeeeeel veckas slapp. Me like!

Jag och syrran jobbade sista dagen ihop igåt. Hon hade köpt ett kort (Till chefen!) och två superfina glasljusstakar till mig. Åh världen sötaste tinysister!!! Tack mitt gull! Hon fick lite smått och gott av mig och pengar så hon kunde köpa lite höstnytt. Det var hon verkligen värd för hon har varit superduktig. F-n vad vi har garvat denna sommar. Åt lysande finger, platt korre, skjut med kön och massa annat minnesvärt. Nu är det slut och jag kommer sakna dig lillan!

Vi ses förhoppningsvis på måndag i malmö!

Kommentarer
Postat av: Hajdie

PUFFEN!! hahahaha ´skjut med kön! Väldigt skojigt har vi haft ju!! Det trodde du inte innan. så nervös som du var. din bajj! Den snygga tröjan kom väl tillpass igår. Sommarkvällens kyla stod emot den haha. pusse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback