Aj

Fick srutan i gårkväll. Efteråt kände jag mig lite kymig och illamående. Det enda som känns nu är en öm arm. Men det hade ju trots allt varit värre med en öm örn, eller hur?!

Idag börjar jag jobba. Första gångnen efter att pappa gått bort. Det kommer säkert att funka men också kännas konstigt.

Jag har fått tag på en väldigt häftig kurator. Hon var inte så mild och timid som min fördom säger att kuratorer är. Hon sa både jävlar och helvete!!! Alternativa behandlingar så som meginmassage i månskenet var hon inte främmande för. Cool kvinna, denna dära! Hon kom med många bra åsikter och förklaringar. Avslutningsvis sa hon: Vi ska nog kunna kartlägga dig. Det fixar vi! Äntligen har jag fått en förklaring till varför jag äter som jag gör: Ångest. Inte behövde jag gå till dietist, det är inte där mitt problem sitter. Hon rekomenderade några titlar av Sanna Ehdin, så jag var inne på adlibris och fick tag i alla för en billig pocketpeng. Weee, nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: M

Håller tummarna och hejar på dig. Kommer du på något som en annan kan ha nytta av på din väg mot ett bättre förhållande till maten så kan du mitt nummer :)

Kramar

2009-11-18 @ 17:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback