Det där med att orka...

Jag har haft en makalös períod på jobbet. Det har gått i ett. Festivaldagar och modevisning. Allt har gått mycket bättre än förväntat. Men nu är jag trött och urlakad.

Jag skulle behöva ork och energi och ta tag i min hälsa. Jag mår ju så mycket bättre med LCHF men det är som att tid eller vilja inte finns. Hur ska jag finna det? Är det viktigt just nu när jag inte känner för det? Vill ju vara stark och fin... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Lillan har feber igen. Var bara två veckor sen hon var sjuk förra gången. Vaknade med feber i söndags morse och har fortfarande feber idag. Bara det, inget annant. Skumt.

Är helt tom, orkeslös, slut och trött. Har väldigt svårt att ladda om. Tar så lång tid. Det finns något annat i mitt liv som upptar hela min vardag. Något som är så fruktansvärt att jag inte vill tänka på det. Något som skrämmer skiten ur mig. Något som varje fiber i kroppen inte vill vara med om. Och jag kan inte göra NÅGONTING åt det. Fan, hatar det. Längesedan jag kände mig glad och levande...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade lilla Malin, jag lider med dig! Då får inte glömma bort att du är världens goaste tösabit. Skit i vikten ett tag nu, du är bra som du är. Du är omtänksam och snäll och världens bästa vän, mamma och fru!! Glöm inte bort det!!

2009-09-17 @ 10:48:28
Postat av: Anonym

De var Mia som skrev till dig!

2009-09-17 @ 10:53:11
Postat av: Malin

Tack snälla snälla Mia! Dina ord värmer ska du tro. Känner mig inte som en bra vän så ofta med du vet var jag finns och jag finns alltid här! Love u!

Postat av: Fredde

Hej min KUSIN.När natten kommer ,när man ska sluta sina ögon så önskar jag eller ber jag att jag kan få en önskan....Du vet var jag hade lagt den..................MvH Din kusin FK

2009-09-19 @ 21:20:39
Postat av: Malin

Hej kusin! Kul att du läser här! Den där önskan är jag väldigt tacksam över! Jag vaknar varje morgon med en förhoppning att allt vänder men jag vet ju att det inte blir så. Livet är jävligt men vi får försöka ta tillvara på dagarna vi får. Stor kram till dig och din fina familj!

2009-09-20 @ 09:38:03
URL: http://lomo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback