Tisdag

Dags att jobba igen. Storan var hemma hos oss igår, fortfarande hostig. Men idag är det meningen alla ska hemifrån. Har spenderat söndag och måndag med att sortera. Tvätt, garderober och barnens rum. Jag finner ett lugn i denna aktivitet. Jag kan inte tänka på NÅGONTING annat än om den saken ska kastas eller i vilken hög tröjan ska läggas. En liten ångestbefrielse.

På torsdag fyller maken år. Det blir firande på lördag i Malmö. Barnen ska vara hos fajmoj o fajfaj och vi tar tåget ner till syrran med sambo. Det ska hända lite olika aktiviteter där nere. Natten blir nog sen så vi sover över därnere. Inte dumt att få ut och svira som i ungdomens da´r!

Nu får jag väcka mina små prinsessor.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas ni får det trevligt i Malmö!! Hälsa Micke och ge honom en STOR grattis kram..Det blev ingen korg på trappan i år...lilla vovven blir ju så orolig då =)))

2009-10-02 @ 12:13:11
Postat av: Malin

Hehehe stackars lille vovven. Ska hälsa Micke! Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback