Ny design

Visst blev bloggen fin?! Min fina syrra fixade detta åt sin icke-webbdesign-kunniga syster-yster. Tackar tackar!

Idag lämnar jag båda tjejerna för första gången sen lillebror föddes. Jaha, en halv dag bara så där själv med bebis... vad gör man då? Jo, det ska jag berätta! Idag ska jag göra tårtfigurer! Eftersom vi har kalas/dop på lördag så ska jag ge mig på att göra egna tårtor med sockermassa och figurer på. Har aldrig jobbat i dessa material så det ska bli himla spännande! Om det blir bra ska jag lägga ut bilder här...annars får ni fantisera ihop en dröm bild ;)

Var ju och kollade på Pomp de Lux-visningen och O.M.G. vilka fina barnkläder. O bra priser!!! Skulle lätt kunna handla en hel garderob till tjejerna. Men eftersom sötebrödsdagarna är förbi (läs: är föräldraledig) så får man luna sig litta. Det blev två underbara virkade västar i svart. Bild kommer när deras webshop slår upp portarna om en timme! Uppdatering: Nehej, nån bild kunde jag inte få men en länk kommer
här!

Nu ska vi köra så jag får väl borsta lite gaddar innan!

Ps: Mäklarens pappaer är påskrivna o returneras förmodligen idag. Nu släpper vi taget o hoppar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback