2009-12-31

Sista dagen på året 2009. Ett år som alltid kommer att svida i hjärtat. 2009 tog min pappa ifrån mig. Min fina, älskade Papp! Det jag fruktade mest som liten tös inträffade och här står jag kvar med saknaden som en stor klump i halsen. Jag har sakta börjat inse att han är borta för alltid. Men i mina drömmar kommer han och hälsar på mig. Jag saknar dig så det gör ont.

Jag är så himla tacksam att jag har en så fin familj. Min man som gör allt för mig och mina tjejer som är finast i världen. Min älskade, fina och härliga mamma, min kära bror och mina två mysiga syrror. Utan er alla hade livet varit tungt att leva. Tack för att ni finns.

Mina fina vänner som strongt hänger i även om jag inte orkar. Jag är evigt tacksam!

Gott nytt år på er alla mina nära och kära! Hoppas att 2010 blir ett bra år.