Weeeeeee börjar jobba idag!

Är minsann lite nervös för detta. Jag vet att det kommer att gå bra men lite pirrigt är det allt. Det är ju en del loggistik som ska lösas innan jag kan åka till jobbet. Barnen ska till barnvakten och det är många turer innan allt är klart. Men framför allt tycker jag det ska bli skönt att komma igång och jobba igen, det var ju ett tag sen sist.

Vägningen i morse var inget att hurra för direkt, -0.2 hg. Alltid något. Nu  är det 2.0 kg till mitt mål på måndag men blir nöjd med 1.2 kg oxå. Denna vecka ska jag kämpa som ... och jag ska lyckas!

Uppdatering: Allt gick bra och de var riktigt roligt! När jag lämnat i väg ungarna satt jag och väntade på bussen alldeles själv en halvtimme. Det är jag ju inte så van vid om jag uttrycker mig på detta vis. Skönt att vara på banan igen! Nu blir det pyjamaspåtagning och barnlägging innan jag landar trött i soffan.

Kommentarer
Postat av: Hajdie

KUL att de gick bra för dig!!! WOHWO! Ja vi hörs imorgon om vi kommer inom! Måste ju hem och öva till nästa men nu är Glimåkra!!

2007-04-23 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback