Jag som trodde att vi klarat oss...

men ack vad fel jag hade. Maken började och jag följde strax efter. Men det var en väldigt lindrig variant, bara två kräkningar och en hel natts illamående. Nu mår jag bra igen och maken likaså. Skönt!

Lucia firandet igår gick jättebra för tjejerna. Storan sjöng och var så fin i tåget. Lillan satt på frökens arm och käkade elljus. Vi var utomhus och de hade tänt barnens egengjorda lyktor och hängt upp dem i ett träd. Så vackert!


Nu ska jag och tjejerna åka tåget till grannstaden och hjälpa pappa i affären. Har en hel del julbeställningar som ska vara klara idag. Skynda, skynda som Gunde sa...

Kommentarer
Postat av: sara

Hej söta kusin! Har nu kollat din blogg! Underbart att läsa att alltär underbart med er! Puss kram

2007-12-13 @ 18:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback