Wow, inlägg i dag igen!

Barnen har sovit hela natten i natt! Helt otroligt! De mår bättre och har ätit lite frukost. Eftersom de springer och leker hejvilt nu kan jag nog dra slutsatsen att de inte längre är sjuka. Skönt! Hoppas nu vi slipper skiten oxå!

Idol-final ikväll. Jag trodde redan från början att Marie skulle komma till final och vinna allt. Jag får nog hålla fast vid det. Hon har fin röst men är förövrigt rätt lillgammal (om man nog kan vara det vid den åldern).  Amanda har skön stil men inte så bra röst. En kombination av dessa töser hade varit det optimala. Bara några timmar kvar nu...


Sitter och googlar lite på badrumsmöbler. Jag tror att det blir dessa:
image115bild:
trygghandel.se

Väggarna + bord:image116
                             image117bilder: Armstrong
Golv (kanske):    image118bild: Forbo

Jag gillar svart golv men vet inte riktigt om det funkar i vår familj. Får ta ett varv till i tankebanan. Skriv gärna vad ni tycker! Alltid skönt med lite hjälp!

Nu är det lunchdax!


Kommentarer
Postat av: lilla anna

Det på första bilden var skitsnyggt :) Roligt att du skriver lite igen. Stor kram

Postat av: felicia

jätte fint det vi få r gör julgodis snart

2007-12-07 @ 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback