Vi sticker redan ikväll!

Vi tänkte åka imorgon egentligen men vi ville ha en extra kvälls semester så vi kör ner efter att jag hämtat maken på jobbet i kväll. Vovven ska vara hos sväronen när vi ska vara i husvagen så vi kan gå på stan eller gå och bada utan att han svettas ymnigt i bilen. Det ska bli skönt att komma iväg. Jag brukar planera packningen in i minsta detalj och ta med dubbelt så många saker som egentligen behövs men denna gång blir det annorlunda. Jag packar bara ner det viktigaste och so what om vi glömt något. Jag tror att vi klarar oss ändå!

Nu ska jag bära ut lite saker i bilen och sen blir det jordgubbssmoothi som stortjejen längtat länge efter. Ha en skön semester, det ska vi ha!


Kommentarer
Postat av: Storasyrran

Kommenterade visst fel inlägg! Men TACK, jag känner mig SÅ lycklig!!!!

2007-07-10 @ 14:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback