Här är det prickigt!

Prickigt!Min stackars tös är fullständigt full av vattenkoppor! Visst var det det vi ville men det känns ändå tradigt att hon e så sjuk. Feber o jättehängig. Sover inte på nätterna o äter inte bra. Men det ska snart vända! Nu väntar vi bara på att minstingen oxå ska få det.

Vilket underbart väder det var i går! Min man var ledig så jag körde själv ner en runda i byn o kollade i affärer i lugn o ro. Det var helt ljuvligt! O välbehövligt! Jag är i ständig beredskap dygnet runt eftersom bägge barnen behöver mig. Lillan har feber o är snorig - kan det vara tänder som ska spricka igenom? Maken hjälper till så mycket han kan men har ett eget företag att sköta så det ä ju inte så lätt. Men det positiva med sådana här perioder är att man verkligen lever i nuet - tar var dag som den kommer. Vi myser, läser, tittar på film, spelar dator o pärlar.
p?rlbrickaSå här fin blev dotterns bricka!

Fick ett samtal i morse från en kompis. De senaste åren har varit jobbiga för kompisen men nu har allt vänt. Det blev förlovning i december o nu ska de ha barn! Tänk vilken vändning livet tar ibland. Skickar ett stort GRATTIS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback