VAB idag!

Är hemma med tjejerna idag. Storan har fått ögoninflammation. Sådär kul för henne. Hon ser ut som en boxare efter en hård match, stackaren. Jag lovade att återkomma om helgens bravader. Vi hade verkligen skitkul! Tjejen vi var hembjudna till hade fixat sillamacka, kycklinggryta och varma bär med glass. Välkomstdrink och vin till maten. Allt var väldigt smarrigt och sällskapet likaså. Vi var tre från samma klass, en lillasyster och två mammakompisar. En lagom blandning. Jag smakade en likör som hette Baja Päron, kul namn och gottgott. Vi spelade singstar senare på kvällen. Vi sjöng så vi blev hesa. Tur att hennes hus ligger i skogen annars hade nog grannarna klagat =) Vid 02 ringde jag pappsen och vid 03 var jag hemma i tryggt förvar. Jag trodde att dagen efter skulle bli mindre kul med tanke på att det blev en del vin men jag var bara lite trött. Jag är ju inte så van att vara ute och slarva halva natten!


Det går framåt med viktklubbandet. Jag skrev in mig i början av oktober och har tappat 3,4 kg. Nu är det bara 11,6 kg kvar. Jehhaaa!!! Någon som vill slänga in lite hejarop på vägen? Det är väldigt välkommet!!!


Kommentarer
Postat av: lilla anna

Vad duktig du är gumman :) Baja päron är god, burkar få den hos pappa. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback