Jo, jag älskar...

James Blunts nya låt. Jag gör faktiskt det. Kan bero på att jag lyssnade på den 17 gånger igår. Det händer något i kroppen när jag hör på den. En annan sådan låt är Peter Jöbacks "Stockholm i natt". Sådär sorgligt vacker och intressant. Min man kom hem i går och överraskade mig med Peters singel! Tack älskling! Den ljuder så fint ur högtalarna just nu. Maken hade även med sig fyra biobiljetter. Ska bli mysigt att "bia" lite!

Har cyklat även idag. Snart dax för nästa tur till dagis. Skönt, men kallt. Brrrr, hösten är här. Känns både skönt och deppigt. Sommaren som aldrig kom är över. Men det är ju tur att jag älskar julen och har den att se fram emot.

Vilken tv-kväll det blev igår. Idol och House. Jag fullkomligt njöt i två timmar! Det är ren och skär avslappning att titta på TV för mig. Jag glider in i en annan värld och släpper tankarna på det tråkiga. Genom att ladda batterierna står jag redo för vad livet vidare har att erbjuda.

Nu: en andra kopp kaffe innan utlastningen av lillasyster i cykelkärran.

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback