Oh, my god...

vad underbart det var när kiropraktikern hittade min ondaste punkt och knäckte till den! Det knakade så att jag trodde att huvudet skulle lossna. Men som tur var är allt i sin ordning. Eftersom han skapade rörlighet i nacken har jag reagerat på detta med konstant huvudvärk. Men detta ska han få rätta till i morgon när jag ska dit igen.

Blev tipsad om en sida igår,
Face of the Future. Jag satt och garvade så tårarna sprutade hela eftermiddagen när jag gjorde om min familj till bebisar, gamla, mörka, ljusa, porträtt, apor och annat kul. Enkel men stimulerande humor, kan varmt rekomenderas! Här är jag som mangafigur:
                                                                                        image101

Kom hem från cykelturen till dagis för en timme sen och om en halvtimme är det dags för hämtningsrundan. Det blir ungefär sisådär 2 mil, väldigt härligt! Jag gillar verkligen konceptet - vardagsmotion - eftersom det sker av sig självt, är tidseffektivt och nyttigt!

Funderar på att söka lite jobb i höst. Jag har ju jobb i min mans butik men skulle vilja pröva något annat. Vi får se vad som händer. Alltid spännande att förnya sig!

Drack precis upp min andra stora balja kaffe idag. Det är så gott med kaffe på morgonen, sen klarar jag mig utan resten av dagen. Men får jag inte morgonkaffet blir jag ingen Mamma-nice-girl!

Gott så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback