Äntligen hemma efter hård arbetsdag!

Puh, inte dumt att vara hemma. Allt har gått som smort hela dagen. Så j-vla kul om jag får säga så. Min man var med och hjälpte mig i morse. Sen skjutsade han stora tjejen till en teaterföreställning i byn. Där mötte hon upp sina dagiskompisar och fröknar. Mysigt när de gör sådana utflykter!

Min man har alltså varit hemma idag för lillan är fortfarande sjuk. Han har då hunnit städa, tvätta, gå med hunden, bokfört, betalat ut lönerna och skissat lite på anbudet som ska lämnas in snart. Inte illa för en som blev beordrad att ta en slappdag. Ja, det är inte lätt att ta det lugnt när tillfälle ges...

Ikväll blir det en runda på motionscyklen, sen filmmys med "lala" i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback