En god kopp kaffe!

Det finns ingen kopp som är så god som morgonens första! Vi har käkat frukost och jag sitter här med lilldatorn och myser. Den är så söt! Och smidig! Min nya leksak!

Längtade faktiskt redan igårkväll efter att få ta ett pass på cross-trainern. Så i morse var det dags, 30 min blev det. Så underbart skönt! Slog på datorn i samma rum och kollade på förra avsnittet av Så ska det låta. Det blev flås och sång omvartannat, ingen vacker syn!!!

Ska till jobbet idag vid 13. Ska bli kul och se vad de hittat på. Jag har ju inte jobbat sen i fredags! Lämnar tjejerna på dagis vid 12.20. Innan dess ska jag skicka iväg ett paket på Icas post. Vovven ska hinnas gå med oxå. Lunch måste vi ju ha i oss...får fixa något lätt och spara gårdagen kyckling till ikväll. Så slipper maken laga middag när han kommer hem.  Jag ska ju äta en god buffé ikväll! Hoppas nu underhållningen är bra!?

Njut av dagen, det ser ut att bli en härlig en!


 

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack vännen min!

Ska hälsa o krama om henne!



Kramar i massor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback