Ett stycke motivation var det här, ja!

När livet känns tungt och det mesta bär emot brukar jag gå in och läsa denna underbara blogg. Denna tjej har gjort en fantastisk resa och hennes sätt att se på livet är helt makalöst. Här är ett citat från hennes blogg:


"God morgon och välkommen till en ny skön dag!

Vad väljer DU att göra med ditt liv i dag?

Jag väljer att fortsätta äta enligt GI och trava vidare på mig väg mot normalvikt.
Visst, det är en rackars lång väg, jag ser knappt slutet där borta i fjärran och är det inte väääldigt många backar på den? Jo, men det är ganska mycket vackra blommor längs vägrenen också, dessutom är det ju sol och blå himmel ibland och har jag riktigt tur slipper jag allför mycket regn! "

Skrivet av Anna J.D Jacobsson, metrobloggen - Vägen från 137 kg

Hur kändes det att läsa detta? För mig klarnar allt och jag får ett annat perspektiv på tillvaron. Vilken inperation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback