Halvledig onsdag

Jag gillar starkt de dagar jag börjar 13. Tjejerna och jag sover ut på morgonen sen avnjuter vi en långfrukost i köket med öppen altandörr. Sommarbrisen når in och smeker våra sovvarma ben. Efteråt vill de kolla på TV, ok då en liten stund. Under tiden kollar jag in Vägen från 137 kg-bloggen för att få inspiration till dagens mat. Vad det blir för mat? Jo, det blir kesoplättar med äppel, kanel och vispad grädde till mellis. Lunchen blir kassler med mango-curry fraiche och wok om jag nu har allt hemma. Släppte på de flesta måsten under semestern och både åt och drack gott mest hela tiden. Men nu är jag på igen, började så smått förra veckan. Härligt att se när kilona trillar...ännu en gång.
 
Nu har jag bara 3.5 dagars jobb kvar sen är det semester en vecka till. Fasen, det är riktigt kul att jobba igen. Har hittat det dära pirr-i-magen-åh-så-kul-känslan som kommer över en när man känner att man är på helt rätt plats.

Nu ska jag fixa till det små rackarna med äpple innan det blir en långdusch för hela familjen sovsvettig.


Kommentarer
Postat av: Marie

Lunchen du ska göra lät riktigt go kan du maila receptet??



Här växer annars magen för fullt och sparkarna blir kraftigare för var vecka.



Ni får komma på besök o kolla in barnrummet känns så skönt att ha det klart nu bara säng och bebis som saknas nu.

2009-08-07 @ 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback