Klänningen...

går på! Japp jag har blivit mindre sen sist jag provade. Tack LCHF! Börjar bli sådär smått nervig inför morgondagen. Vi har trots allt inte övat på sången än... Men det ska nog fixa sig.

Skickar en krya på dig hälning till min kära
Zupermamman! Hoppas du snart är hemma igen!

Klippte familjen igår inför bröllopet. Tog en bra bit på minstingens hår. Så söt hon blev! Nu slipper vi kamningskriget på morgnarna. Passade på att slänga i lite färg i mitt hår under tiden jag klippte *effektiv*. Så nu är det klart mä. Check!

Känns rätt cool att vi har öppet från 7-18 idag. Gökotta kallas detta. Alla som är med i handelssamarbetet har specialpriser mellan 7 och 10 idag. Sen är det frukostfralla och tidning på torget, gratis! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback