Leagally blonde 3

Vi gick direkt upp och lade oss i sängen när jag kom hem från jobbet vid 19.30. Barnen fick höra saga och sen var det filmtime för oss. Som rubriken avslöjar var det denna film som valts ut för kvällen. Och med ett prd kan jag sammanfatta filmupplevelsen: urusel. Jag tror att mina barn  hade haft större glädje av den, alltså en riktig barnfilm...

Jag åkte samma tåg som en kändis idag, satt till och med brevid honom. Fick kolla några gånger innan jag kunde placera honom. Sen steg han av vid samma station som mig. "Viljen i veta o viljen i förstå" vem det var? Gubben i "vi hade i alla fall tur med vädret" Roffe Skoglund. Han var exakt som han var i filmen! Kul med lite kändisspotting i vår lilla håla!


God natt vännerna. I morren fyller Gäddan år, grattis i förskott!


Kommentarer
Postat av: Hajdie

AAAAH neeeemen tackar tackar!! Flärp med läpp och in med käpp för här ska de bli dons!

checka in mina outfitsbilder hahah. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback