Ja då var det fredag igen...

Tiden går väldigt fort. Har inte bestämt mig om det är skönt eller ej. Det sägs att tiden läker alla sår men denna avgrundsdjupa sorg kommer nog aldrig försvinna. På sin höjd lär man sig leva med den.

Inatt drömde jag om min fina pappa. I drömmen var vi här hos mig och fikade efter begravningen. Men pappa var med, så som han var när han var frisk. Det kanske var en hälsning att han har det bra där han är nu. Jag tolkar det så i alla fall.

Drack precis min första Berocca. Himla go faktiskt. Maken ringde igår och grattade sin syrra som fått en liten pojke den 13 november. Åh, längtar efter att få snusa bebis! Blir ju så sugen på en till då bara...

Upplev dagen idag som om du aldrig sett den innan. Se saker ur ett nytt perspektiv och upptäck världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback