Torsdag

Det gick rätt bra att jobba igår. Kändes lite märkligt. Direkt kände jag hur axlarna åkte upp och andningen fastnade i bröstkorgen. Stressen är inte bra för mig... Jag måste lära mig andas med magen för då minskar jag stressen i kroppen.

Idag blir det jobb hela dagen. Ska gå och köpa Berocca på apoteket på lunchen. Det är ett vitaminpreparat som innehåller allt, enligt min kurator. När man går igenom kris och sorg så bränner kroppen otroligt mycket vitaminer och mineraler så man är tvungen att ta tillskott för att må bra.

Tryck in nederdelen av magen och blås ut luften. Fyll magen med luft och andas in. Seså, nu andas vi!

Kommentarer
Postat av: Hajdie

ett utmärkt sätt att lära sig andas omedvetet med magen är att börja sjunga. jag andas alltid med magen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback