Mika o morgonkaffe

Spotify spelar Mika och sista kaffetåren rann precis ner. Storan har studiedag idag och jag börjar kl 13. Det blev sovmorgon...fatta!!! SOVMORGON!!! Har inte hänt sen Pär va liden. Tjejerna slappar vid tv:n och jag tar min dagliga bloggpromenad. Ska smälta min ägg- o makrillfrulle och sen är det dax för ett varv på crosstrainern. Hej o hå med skona på!

Börjar känna skillnad redan, underbart. Har bestämt mig att jag bara ska väga mig på måndagar. Då hinner jag känna efter i kroppen hur jag mår och vad jag behöver. Annars är det så lätt att stirra sig blind på vikten.

Förresten...stirra sig blind?! Vad kommer det ifrån egentligen? Har någon stirrat så stint att ögonen slocknat? Eller rent av trillat ut och rullat in under soffan? Märkligt uttryck, milt sagt!!!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så rolig!!! Och framför allt duktig! Kram Mia

2009-09-23 @ 11:55:23
Postat av: Malin

Tackelitack, mia min mia! Stor o gosig kram till dig och din fina familj!

Postat av: Madde

Va skönt att höra att du är på banan igen. Vissa saker kan man ju tyvärr inte påverka, medan andra kan man bara själv göra något åt. Du är ju flitigare än mig på att träna nu. Jag får nog ta tag i det oxå nu när kosten funkar hyfsat. Kram på dig och familjen

2009-09-23 @ 20:31:20
Postat av: Anonym

Madde: Ja, det går ju upp och ner, men nu är det hyfsat upp. Träning är ju superskönt när man väl tar sig tid. Kram tillbax

2009-09-24 @ 14:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback