Bröllopsdagen kom och gick

I går var det 6 år sedan vi stod svettiga vid altaret och såg vår 2-åring kasta nappen på prästen. Känns som igår... Två kompisar skulle gå på (olika) bröllop igår så jag hade beatysalong här hemma. De blev nöjda och jag med! Kul att få fixa och snygga till! Sen körde jag ena tjejen och hennes man till Storstan och lämnade dem vid kyrkan. Hoppas de hade kul!

Nu stundar 5-årskalas! Min flicka och hennes kompis brukar slå ihop sina kalas och i år ska vi vara här hemma. Det blir bara fyra tjejer som kommer så det blir nog lugnt och stilla. Precis lagom så att mammorna hinner dricka kaffe och tragga!!!

Imorgon är det vägning igen... får väl se om kroppen gjort som jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback