En andra klickare

lämnade jag på skolan i morse! Så stor min fina lilla tjej har blivit. Häftigt! I dag tänker vi minsann sova middag. I alla fall jag, bebis och M. Storan är nog inte så eftermiddagstrött. M kom in till mig vid 01.45 o hade drömt räligt. Sen skulle hon dricka och kissa. Hon kunde inte somna om så hon flyttade in till mig och skulle hålla hand. Hon somnade tillslut 04.15... Resten av natten fanns jag till lillebrors förfogande. Alltså inte mycket sömn i natt. Så kan det vara minsann!

M:s dagis ringde nyss. Tydligen hade jag satt upp att hon skulle ha semester t.o.m. v 34. Jag träffade en fröken i lördags och sa att hon skulle börja nästa vecka, men det fick hon minsann inte.  Så nu är det en och en halv vecka till. Hon som längtade så...

Nu till den stora frågan: Vad ska vi bju´på på dopet? Vi blir runt 35 st och har ingen ugn som funkar riktigt. Vi får väl se var vi landar.

Hoppas mäklaren hör av sig snart! Vi fick grönt ljus från banken så nu vill vi sälja vårt hus och börja om någon annanstans...

Kosten funkar bra. Motionen mä för den delen. Nu visar vågen -6,3 på 5 veckor. Totalt sen förlossningen ca 19 kilo (gick upp 18 kg). Weeeeeee, är så glad att kroppen känns stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback