Long time, no see!

Halledudanes... mer än ett år sen jag skrev sist. Det har inte funnits något behov direkt så därav bortfallet. Men vad har då hänt på dessa 14 månader?

* jag har varit gravid i 9 härliga månader
* fått en underbar son den 4 juni (9 veckor nu)
* gick hem från jobbet den 31 mars
* funderat både en och två varv på livet
* bestämt oss för att flytta
* hittat ett hus som kanske kan passa
* Maken har haft en omgång förmaksflimmer
* vi har lagt om kosten - äter nyttigt! (En månad idag och - 5,5 kg och 26 cm mindre)
* gick upp 18 kilo under graviditeten - gått ner allt!
* känner mig stark i kropp och själ
* saknar Pappa oerhört...
* försöker ta hand om Mamma
* försöker göra alla mina val genom magkänslan - lyssna inåt!
* försöker få ihop min tillvaro med tre härliga ungar!

Nu drar hösten snart igång. Det väntas barnkalas för M som fyller 5. Sen blir det
även dop för sonen, 5-årskalas för M och firande av makens 35-årsdag! Allt på
samma kväll tänkte vi, praktiskt!!! Precis i min stil!

Nu ska jag in och kattatvätta mig och packa in barnen i bilen. Måste köpa frimärke
till inbjudningarna ju... Sen kommer M med sina barn på fika och lek. Skoj!

Pössssss

Kommentarer
Postat av: Helen

Ska bli spännande att följa din blogg igen! Vi hörs! Puss!!

2011-08-16 @ 14:55:35
Postat av: M

Du kan ju inte börja blogga igen utan att säga till förstår du väl!!!!????

Kram

2011-09-03 @ 19:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback