Tisdag

Sitter här med min stora flicka som är hemma från skolan idag. Så snorig och hostig! Hon är duktig och gör sin läxa frivilligt...undrar hur länge det varar?

Lillasyster lämnades för första gången på dagis imorse efter sommaruppehållet. Hon var sååå pirrig i magen! Mammas lilla tjejja... så söt när hon vinkade hejdå. Ska hämta henne efter middag. Vi ska åka till storstan för att besöka diabetesstudien som hon medverkar i. Får se om pappan hinner hem så han kan följa med.

Min minsta lilla skatt nanar så gott här brevid. Min goda frukostyoughurt är uppäten och andra kaffekoppen passerar nu matstrupen. Såååå ljuvligt har jag en dag som denna fastän det är grått och regnigt ute.

Mäklaren skickade nog papperna till oss igår så det blir till att fylla i dem och vända dem i posten. Nu är det på G!

I kväll ska jag till en kompis på klädparty. Undrar hur många sådana party det finns? Denna gången gällde det ett danskt märke
Pomp de lux. Det jag sett så här på förhand såg väldigt mysigt ut. Får väl se om jag kan hålla plånkan stängd i kväll!!!




Bild: Pomp de lux


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback