Gumping


 
Inte jag på bilden...lånad 
härifrån



Idag bjöd jag kroppen på en riktig utmaning. Jag och lillebror var på Mamma - Barn gympa på gymmet. Fy s-tan vad jag svettades!!! Det var min granne som lockade dit mig och hon var lika slut som jag efteråt. Men det var rätt kul faktiskt. Att träna i grupp brukar inte vara min starka sida. Gillar inte och stå och kolla på alla andra och själv bli uttittad. Lillebroren diggade rörelserna och flinade mest hela tiden.

Efteråt var jag tvungen att åka hem och äta en GI-macka och slänga oss i säng. Natten till idag var väldigt aktiv. H ville inte sova men det ville jag. Så min slutkörda kropp fick ett par timmars välförtjänt vila innan jag hämtade tjejerna igen.

Vi orkade inte laga mat så vi beställde kebabsallad. Rätt traggigt kött men mätt blev jag. Nu tittar vi på True talent på 3:an. Sååååå sleden...

 

 


Kommentarer
Postat av: lovis

Bra gympat mammi! hur är det med dig??? jag mår bra i alla fal. När vi är iväg på ut flygt med sko-lan vad gör du då??? kram din största flicka.

2011-09-10 @ 10:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback