Min goa brolla!

Var nere i grannstaden igår och lyssnade på min söta bror som uppträdde för fullsatt festivaltält. Han var såååå duktig! Tidigare på dagen intevjuades han av Radio Kristianstad och här kan du lyssna hur det blev. Bläddra fram till 09.38 min!

Idag var vi nere i inredningsbutiken och snackade med grannen. Blev kvar där länge... tillslut tröttnade barnen och då åkte vi inom Second hand innan vi hämtade ut tjejernas västar på posten. De var verkligen jättefina på!

Eftersom fotografen kommer på måndag lade vi några timmar i trädgården när vi kom hem. Så nu är det utomhusputs! Imorgon blir det ett antal timmars riggande inomhus!

Min stora tös börjar på Strövarna i morgon. En ungdomsverksamhet som Friluftsfrämjandet ordnar. Kanotpaddling står på schemat! Sitt i båten!

Nu blir det reklam: Om ni är sugna på ett choklad som är fylligt och maffigt med hög kakaohalt så ska ni smaka Lindt creation. Vi provade coulis de chocolat och Mint supreme och de var riktigt goda. Inte så billiga men det var det värt!
                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback