Örk

Ungefär så mår jag idag... Helt slut i rutan. Fenito. Waisted. Kaputt. Huvudvärk långt ner i knäna. Så nu har jag gnällt lite.

Det blev en frukostfika med min väninna K efter att vi lämnat våra barn i skolan. Efter det var det dags för min lille, lille, minikille att få en spruta i var ben. Usch, stackars mammas fining! Han blev så ledsen och skrek rakt ut. Det sved i mammahjärtat! Sen sov han tre timmar i streck!

Försökte gå och vila middag när vi kom hem. Barnen somnade men jag låg mest och dåsade. Så svårt att slappna av i nacken...

Nu ringde fotografen som ska fota vårt hus. Hon kommer om en vecka! I går slog det oss när vi satt i soffan - "Fasen, vi ska sälja huset!!!" Men jag tror att vi behöver detta. Bryta med det gamla och skaffa ett nytt liv! Varför bara nöja sig med att vi har det rätt så bra när vi kan ha det bäst?

Nu kommer snart älsklingen hem och då ska lillebror visa sina plåster för pappi!

Kör lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback