Vilken dag!

Det blev riktigt lyckat igår. Fint väder, härligt sällskap och go mat! Ett stort tack till svärisarna som fixat alla goda smörgåstårtor!

Lillebror var jätteduktig i kyrkan och somnade tillslut i famnen på sin fadder S. Gudtjänsten gick undan och prästen hade fusklappar på alla fyra dopkillars namn. Min syster sjöng Kärleksvisan i kyrkan. Efter första tonen började jag, mamma och min andra syrra skräna. Så underbart vackert!

Festen gick super och det blev bra less på barnen. När vi satte oss och åt reagerade alla på att det blev så tyst, hahaha! Tårtorna verkade göra succé. "Har du verkligen gjort dem själv?" Vet inte hur jag ska tolka det?! Antingen blev dem lika fina som "köbetårta" eller så hade dem inte så höga tankar om mig från början ;)

Lillasyster blev supernöjd med alla härliga presenter! Dopkillen fick hur mycket fint som helst! 35-åringen fick en fräsig korg med kalling och doftljus. Av barnen fick han en helårsprenumeration av Råd&rön och en graving av lillebrors namn på sitt smycke. Vi var några stycken som lade ihop till en jättefin väderstation. Så jag tror han blev riktigt nöjd!

Idag blir det stora högar med slapp. Mycket gott att äta och dricka. Ska fota lillkillen i dopklänningen till tackkortet mä.


Förresten...dessa snygga lackskor i storlek 21 budade jag hem från tradera härromdagen. 1 kr + frakt!!! De ska lillebror ha som minnesskor när han blir stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback